Головна » 2018 » Січень » 26 » Результати впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників з професії "Кухар"
15:48
Результати впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників з професії "Кухар"
З початку 2017-2018 навчального року Чернівецьке вище комерційне училище Київського національного торговельно-економічного університету бере участь у реалізації Всеукраїнського проекту щодо впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників.

Дуальна форма навчання - практико орієнтоване навчання, побудоване на підґрунті соціального партнерства, спрямоване на формування нової моделі професійної підготовки кваліфікованих робітників із обов'язковими періодами виробничого навчання й виробничої практики, що проваджується на базі підприємств, установ, організацій, та передбачає зміцнення зв'язків навчання з виробництвом, визначення провідної ролі та підвищення відповідальності роботодавців за якість підготовки робітничих кадрів.

Метою участі у проекті є підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників шляхом забезпечення відповідності змісту професійної освіти, визначеного державним стандартом професійно-технічної освіти, вимогам сучасного виробництва та інноваційним технологічним процесам, максимально тісної співпраці з роботодавцями, урахування вимог роботодавців при здійсненні навчально-виробничого процесу, подолання розриву між теорією і практикою, навчанням та виробництвом, створення сучасного конкурентоспроможного працівника, здатного задовольнити вимоги загальнодержавних та регіональних ринків праці, та зміцнення матеріально-технічної бази училища.

Професія, за якою здійснюється експерементальне навчання з елементами дуальної форми навчання в училищі, - "Кухар" 4 розряду (5122) на базі повної загальної середньої освіти.

Відповідно до Плану (дорожньої карти) впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників з професії "Кухар" 25 січня 2018 року на базі Чернівецького вищого комерційного училища Київського національного торговельно-економічного університету відбулось засідання круглого столу "Результати впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників з професії "Кухар" " за участю представників Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області, директорів та заступників директорів ПТНЗ області та роботодавців, серед яких: директор мережі закладів швидкого харчування "Оззі КОРП" Баранник Олександр Анатолійович, директор ресторану "Гопачок" Долиняк Кирило Олександрович, директор ресторану "Піар" Басенко Світлана Василівна та керівник відділу персоналом мережі піцерій "Піца парк" Сумарокова Тетяна Григоріївна.

Робота круглого столу розпочалася виступом директора НМЦ ПТО Микитюк Світлани Миколаївни, яка висвітлила методологічні підходи і організаційні особливості підготовки кваліфікованих робітників в умовах дуальної системи професійної освіти європейських країн та України.

Перший заступник - заступник директора з навчально-виробничої роботи училища Трубчинська Людмила Леонідівна поділилася досвідом щодо реалізації експерименту всеукраїнського рівня з професійної підготовки кваліфікованих робітників з професії "Кухар" з використанням елементів дуальної системи на базі училища, зокрема зупинилася на проблемних питаннях з розробки навчального плану.

Викладач спецдисциплін училища Федорович Клавдія Карлівна висвітлила переваги навчання з елементами дуальності над традиційним навчанням.

Викладач училища, кандидат педагогічних наук, Мартинюк Веронія Адамівна доповіла учасникам круглого столу про форми і види контролю рівня сформованості дуальних компетенцій у системі VET (на прикладі Рижського технікуму туризму і творчої індустрії, м.Рига, Латвія).

Активну участь у обговоренні експерименту прийняли також представники роботодавців. Згідно виступів учасників круглого столу на вільному обговоренні досвід впровадження навчання із елементами дуальної системи буде в подальшому впроваджено в багатьох навчальних закладах області із різних професій.

 

Фото:

 

Переглядів: 89 | Додав: vshadm1005 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0